Mysig söndag

Hellu! Nu är snart helgen över, de går så himla snabbt nu för tiden och snart ligger jag väl i graven.. haha okey kanske inte så snabbt ;)

Kan säga att jag är på så mycket bättre humör idag än vad jag var igår. Natten var full av ångest och väldigt orolig innan jag kom tillro och somnade. Sov till 09:30, fixade då en go frukost bestående av kanel&kardemumma gröt, hemmagjord vaniljlatte, hemmagjord äppeljuice (mor har köpt en juice-maskin) och två smörgåsar med lördagskorv(finsk kalv-korv typ) - supergott! Så satt smaskade på framför ett avsnitt av Robin Hood och novellskrivning tills klockan var 13, då jag faktist såg att klockan var rätt mycket så de kanske var dax.. hehe. Efter de så gjorde jag mig snabbt iordning och träffa bästis. Vi tog en promenix ner till allum för att köpa lite saker till skönhetshyllan och med mig hem fick jag hårinpackning, lite frukt osv till skolan och ett nytt mobilskal som jag blev hemskt sugen på! Kom hem vid 15-tiden och har sen dess inte gjort mycket. Kom nyss ut ur duschen efter att gjort ett lång och skön spakväll med inpackning, peeling osv, så nu känner jag mig som en helt ny människa, haha!
 
Imorgon är de ny vecka, vi går in på vecka 42 och jag har inte mycket planerat mer än att beställa körlektion och sätta in pengar för körlektionerna. Helgen får vi se hur de blir med, har lite planer men somsagt, bestämmer inte något förän dagarna innan, livet blir mer spännande så. Ja, nu har jag inte mycket mer att säga nu än att jag ska göra iordning lite kvällsmat, packa och sen kolla film. Hoppas er helg & kväll har varit super, börja morgondagen med ett brett leende, för de ska jag börja med! :D 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback