Possitiva besked

Gomorgon på er!
Sitter nu och dricker min supergoda vaniljlatte och ser ett avsnitt av Robin Hood, mysiga morgonrutiner tycker vi om på helgen! Imorse kändes knät stelt och ont, men ju mer jag har gått och värmt upp de så känns de mindre och mindre, så de är troligtvis ingen ledskada. Men de är rejält blåslaget så de blir vila denna veckan från träning och ridning, eventuellt några armpass där jag inte använder resten av kroppen. Åh blir så arg att de just ska komma justnu när jag kommit igång med träningen?! Menmen, för att se de possitiva så är ju lederna i knät inte skadat så om jag vilar denna veckan kan jag börja träna veckan efter. Och då ska nog göra styrkepass anpassat för leder och knän, så jag inte får en till skada som kan bli värre! 
Ja, så idag har jag inget planerat. Kanske ska ringa bästis o fråga vad hon tänker sysselsätta sig med idag? Aja, vi får se. En liten lägesrapport fick ni iallafall med possitiva besked! Ha en fortsatt bra dag, puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback