Skene

Hellu på er! Min natt bestod av massa ångest och en väldigt seg morgon.

Åkte motvilligt till skolan imorse, känner mig fortfarande seg o dåsig i kroppen, något som går antagligen. Men denna veckan är viktig så fanns inte en chans att jag kunde sjukanmäla mig. Har idag testat Studentmössor o beställt, allt gick på runt 1300 kr men ska kolla över beställningen o kolla om jag kan dra ner priset lite till, glad plånbok o glad pappi! Skulle egentligen ha ridning + svenska nu i eftermiddag, men har varit o fixat syntest på körskolan o Annie har nu körlektion så jag är snäll o väntar på henne, har ändå ingen lust med svenska.
hinner kanske tillbaka till halva iaf, haha! Så har pratat med bästis en stund o nu är de bara 30 min kvar, woho!

Ikväll är de bara jag o Hanna kvar på skolan, Emma är hemma o kommer imorgon. Men jag o Hanna får nog sysselsätta oss med svenska artikeln som ska vara inne på onsdag, o ett träningspass hade inte suttit fel heller.. Ah så får de bli! Ha en bra kväll, puss



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback