Dagen efter ullared..

Hellu på er, goingar! Hoppas allt är bra med er, här är de helt okey, faktist. 
 
Igår så var de en riktig rolig dag från början till slut. Hade somsagt sovmorgon till 12:20, var hos kuratorn vid 10:30 och pratade om allting som känns jobbigt, hur jag ska hantera de osv, så fick ut en hel del känslor och tankar under den timmen så jag hade inget som tyngde ner mina axlar. Ridpasset gick asbra, hade Bohun & han kändes hur pigg & fräsch ut som helst när vi hade jobbat ett tag, mer om de i ett annat inlägg. Slutade vid 15-tiden, tog en snabbdusch, åt lite middag innan vi stack iväg till Ullared. Och guud va ja handlade.. haha. Kändes som ja handlade mest saker fast jag inte hade den dyraste summan, men fyy va kul de var! Har inte haft sån shoppingsug sen innan sommaren.. så nu har jag shoppat en del framöver. Tänkte fota allting o sånt i helgen när jag är hemma, så ni får vänta tills helgen innan jag visar allting ;)
 
Imorse var de segt att gå upp, men jag pallade iväg till första lektionen, Svenska, och hade sen två timmar Djurhållning och efter lunch hästhållning & tappskokurs. Och nästa vecka ska vi skos på riktiga hästar.. är redan redigt nervös, haha. Men de kommer nog gå bra. Avslutade iallafall skoldagen med matte, där jag inte gjorde någonting, haha.
 
Har nyss ätit middag, ska ut och springa intervaller sen med Emma och sen ner i gymmet och köra lite där. Skönt att komma igång med träningen utan massa tankar om viktnedgång, nu tränar jag bara för att må bra, bli av med överskotts-energi och bygga muskler så jag orkar rida bättre och bli en bättre ryttare! Men innan de ska jag nu plugga lite, så vi hörs. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback