Denna helg

Hellu på er, blogg läsare! Nu är de söndag igen o skola imån.. blä.

I fredags hade jag vanliga lektioner fram till 14:30, fast gick tidigare från svenskan o hann med 14:11 bussen hem. Så vart hemma tidigare än vanligt. Då lämnade jag snabbt av mina grejer, o gick ner till allum för att handla o hämta ut mitt paket. På kvällen så var jag hundvakt åt grannens Bulldogg Hädda, så jag myste o pussade på henne hela kvällen. Innan jag la mig så tände jag massa doftljus o såg en bra film.

I lördags gjorde jag inget intressant alls. Får inte träna då jag har överansträngt ena tåsenan (låter kul haha) så ja har gått vila hela helgen o tagit de lugnt. Så inget intressant hände.

Idag så har jag varit riktigt duktig, åt en go frukost när jag vaknade, gjorde ett snyggt modell mobilfodral, handlat i allum, bakat en go äppelkaka o fixat massa småsaker hemma. Så duktig jag är på dygnets få timmar! Nu sitter jag med färg i håret o väntar tills jag kam skölja ur de. Blev så trött på min utväxt så köpte en toning som håller tills jag färgar hos frissan igen om 4 veckor ;)

Efter jag fixat detta så ska ja ta en dusch, ett fotbad, smörja in mig med den nya body butter:n Papaya/mango o måla naglarna i någon snygg färg att pigga upp hösten med! Ha en fortsatt bra söndags kväll, pussokram!

bilder från Instagram från helgen.













xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback