Fredag in my ♥

Hellu på er! Nu var de några dagar sedan vi hördes med en lägesrapport, har varit fullt ös medvetslös hela veckan faktist!
 
I måndags så hade jag ju lektioner som vanligt, på eftermiddagen så tog jag tag i lite pluggande och hade en myskväll med mina fina vänner när dom kom hem från Göteborg vid 22-tiden. 

Tisdags var de en lugn dag. Hade mina vanliga lektioner och kände mig fortfarande lite krasslig och hängig efter förkylningen som jag har dragit åt mig. Nu är de dock mycket bättre så nu kan jag nog träna fullt ut igen! På kvällen såg vi på tv och myste ner oss med filtar, täcken och te. Massa mys!
 
Onsdags var de vanliga lektioner. Jag hade ett hål innan lunch och var då hos kuratorn och pratade, grät och lättade mitt hjärta. De finns så mycket justnu som jag inte vet vad eller hur jag vill ha de, så skönt att hon finns och jag kan söka skydd och tröst hos henne när allting blir piss. På eftermiddagen blev de ingen ridning. Istället teori en timme och sen en timmes intensiv styrkepass i gymmet med idrottsläraren. Efteråt så skulle de vara Clinik i ridhuset, men jag hade sån ångestattack att jag gick in i stugan och fixade lite plugg där istället. Dock fungerade de inte så bra med alldeles för mycket känslor och tankar. Men ångestattacken varade inte länge utan jag var pigg och glad igen några timmar senare. På kvällen blev de oxå lugnt, och ja la mig hyffsat tidigt. 
 
Torsdag, MIN FÖDELSEDAG, och denna dag var riktig berg-och dahl-bana. Fyfan vilka dippar jag fick när jag bara ville hem och krama om Mr X som får mig att känna mig så trygg och säker. Jag ville absolut inte vara på skolan, men Bella kom förbi en stund för att säga grattis, och tröstade mig när jag inte kunde hålla tillbaka tårarna, tankarna och gråten längre. Men på kvällen så gjorde vi tjejer tårta, vilket blev vääldigt söt men kul hade vi iallafall! På kvällen försökte vi grilla korv, vilket inte gick så bra när grillen inte gick att tända.. så istället grillar vi någongång nästa vecka. Japp, så får de bli! 

Idag, fredag, så har jag en soft dag. Haft en hel lektion och varit på ett stormöte i idrottshallen ang strömmas framtid. Aja, inget som rör mig iallafall, tur de! Så nu vid 10:10 slutade jag för dagen och ska ta bussen hem 11:11, ska bli SÅ skönt! 

Nu måste ja packa, så vi hörs när jag är hemma igen. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback