IT'S FRIDAY

Hellu på er! Hoppas er vecka har varit grym och energin ligger på TOPP! 

Igår så var de en såndär tung och jobbig dag. All possitiv energi som jag hade samlat på mig under sommaren, var putsväck och jag var väldigt nere och såg inget ljus i tunneln, och på detta så kände jag mig rätt krasslig. Halsont, huvudvärk och låg nog på gränsen till feber. Men jag kämpade mig igenom dagen som bestod av Svenska - Djurvård x2 - Lunch - Hästkunskap x3 och sist en halv mattelektion. På kvällen drog bönnerna till krogen + några mer, så de var bara jag och Emma inne i stugan, och gudans vad lugnt och skönt de var! Vi båda kände oss inte helt friska och krya, så vi satt inne i soffan, sjöng till bra musik, drack mycket te och jag somnade till i soffan en stund. Så en helt okey kväll, man måste ta de lugnt ibland! :) 
 
Imorse vaknade jag tidigt, gick upp till första lektionen som var en helt ny faktist med en ny lärare. Företagsekonomi heter kursen och läraren vi har i de verkar toppen, så de kan nog bli ganska kul att läsa den kursen. Sen hade jag specialidrott, så vi hade styrkepass i idrottshallen. Och jag är så otränad och omusklad så de är inte sant.. men bra att denna lektion finns så man kan träna upp de! Efter de var de matte - lunch - hål och sist svenska som vi fick sluta tidigare på. Så denna dag har inte varit lika seg och tråkig som igår. Känner mig faktist bättre nu, kanske beror på mer sömn och jag tog de lugnt igår? Ja, de var nog så! 

Nu håller jag på att packa, för 15:11 tar jag bussen hem mot Partille, och tar HELG. Helt underbart, och denna helg ska jag vara i Göteborg, fika, mysa och umgås med bästis. Japp, de blir bra! 

Pusspuss 
 
Bild på mig & Bo-ko från onsdagens dressyrpass



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback