Ljuvlig höstdag

Go'kväll på er!
 
Vilken mysig o härlig höstdag de har varit idag, helt underbart! Och jag har njutit av de varma o underbara vädret hela dagen. Började min dag med frukost vid 10-tiden. Kollade oxå första halvan på Arn innan jag gick ner till Allum för att inhandla lite saker inför veckan. När jag kom hem så tog jag med mig en av systemkamrorna för att fota lite snygga höstfärger. Dock så tog kameran in alldeles för mycket av ljus-ljuset så ljusen blev över exponerade och alldeles för ljusa. Sen när jag försökte sänka exponeringen och bländaren blev bilderna alldeles för mörka.. aja får läsa på lite mer om kameran! (använde pappas nämligen.)
På eftermiddagen så satt jag i solen och målade, supermys o varmt. Och nu ikväll så tog jag en lång dusch o åt lite kvällsmat. 

Imorgon tar jag bussen 07:50 till skolan och har min första lektion 10:20. Ska oxå till körskolan i Skene och skriva in mig där så jag kan få körkort någongång, woopwoop! Ja, sen får jag väl sätta mig o ta igen massa plugg som jag missat, eller lättare sagt, som jag inte har orkat göra ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback