Mina fina strömmisar

Go'kväll på er! Skriver från blogg.se appen så ett kort inlägg nu.

Idag var de friluftsdag, hela skolan skulle, i olika grupper, utföra olika stationer påväg ner till lygnern. Trodde de skulle vara en plåga, men de var riktigt kul o hamnade i en bra grupp! Väl i lygnern fick vi lunch och en fika innan vi åkte hem igen. Åt middag o låg ute i solen ett bra tag innan vi tog bilen till Sätila o när vi kom hem har vi endast legat i soffan, degat, pluggat o kollat tv, supermys. Mina strömmingar är bäst!

Nu ligger jag iallafall i sängen. Tog en snabbdusch innan, och somnar med ett leende på läpparna på människan jag tänker mest på nu för tiden. Puss på er!



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback