Och så var den helgen slut..

 Go'morgon på er! Nu var de dedär med dålig uppdatering under helgen.. woopsi. 
 
 När jag kom hem i fredags så gjorde jag en snabb sallad till lunch och efter de la jag mig i sängen, o rörde mig inte en meter tills mor kom hem vid 17-tiden. Då vart de kräftor och efter de så öppnat jag mina presenter. Fick två fina tekoppar med tillbehör, pengar, ett presentkort på Guldfynd och ett jättesnyggt kakfat som kommer användas flitigt när vi har gäster hemma. Galet snyggt! 

I lördags så gick jag upp rätt tidigt, fick i mig lite frukost och gick snabbt ner till allum för att eventuellt hitta någon ny topp att ha på mig till kvällens resturangbesök. Hittade dock inget roligt så jag fick gå hem utan någon snygg topp.. men aja, hänger inte läpp för de, hittade iallafall en ny supergod bodybutter som luktar jordgubb/milkshake. Den kommer använda flitigt här på strömma! När jag kom hem gjorde jag ett träningspass. Mina vanliga övningar men la på 30 sek kondition på de så jag var helt genomsvett när jag var klar med de.. haha dålig kondition ja! Vid 19-tiden åkte jag och mina två vänner iväg till Göteborg för att fira min 20 års dag på en trevlig resturang. De blev god mat, go drink och mycket skratt! 

Igår, söndag, så var jag med far och min lillebror hela dagen. Vi bytte abonemang på mobilen så nu har jag ett nytt abonemang (dock samma nr) och en helt ny mobil, woho! Dock kommer den inte kunna användas innan fredag.. kan inte vänta!! Sen köpte vi lite andra grejer och åt en go middag på en buffèresturang på backaplan. På kvällen så myste jag ner mig framför datorn med lite godis och den nya disney filmen Brave (Modig), jättemysig o den ska ses fler gånger!

Nu imorse har jag, förutom att tvingat min bror att gå upp och tvångsklätt på honom, oxå kommit till skolan och ska nu springa iväg till min första lektion, Religion.. döda mig..
 
Nä vi hörs nog senare, puss! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback