Tuffa dygn

Go'morgon på er! Nu är de redan fredag, shit va fort tiden går.. snart är de student och allt på Strömma är slut.. nej inte tänka sånna tankar nu!
 
Har haft några riktig tuffa dygn nu de senaste. I onsdags var de verkligen en plåga hela dagen inprincip. Jag var inte alls taggad till ridningen, hade en häst som jag verkligen inte tycker om att rida men gav de iallafall en chans även fast jag egentligen visste hur de skulle sluta, i tårar över all fustration. De var precis så de slutade. Och allt annat som bara trycker ner mig i skiten om och om igen. Vissa dagar vill jag verkligen inte vara i skolan, i just den klassen och just den lektionen. Jag är verkligen inne i en negativ-period som verkligen är hemsk, känner mig så fruktansvärt irriterad, arg och ledsen hela tiden inprincip. Hela onsdagskvällen var full av ångest, tankar och hur dumt jag egentligen bär mig åt. Ville bara åka hem och aldrig mera återvända till denna plats igen, aldrig någonsin
 
Igår, torsdag, så var de tufft, men inte lika tufft. Jag hade tagit några ångesttabletter under natten så jag var fortfarande väldigt påverkad av dom under förmiddagen. På eftermiddagen kom de en del tårar, en del erkännanden och massvis med känslor som bara forsade över mig. Men de gick över iallafall och jag kände mig som en ny människa med mer energi. Men de var nog mest för att igår var de två gamla treor som hälsade på, Helena och Bella. Saknar verkligen den mysiga tiden i ettan då vi alla bodde i storgår'n och hur kul vi hade alla kvällar där vi lyssnade på musik, sjöng alldeles för högt, dampade runt i korridorerna, åt massa onyttigheter, alla filmkvällar, all lycka och kärlek som bara spreds runt omkring mig. Jag var så full av energi och helt galen stundvis, åh vad jag saknar er 

Nu imorse hoppade jag upp med energi. Vid 7 var jag redan uppe och kollade min nya fån som börjar fungera idag, LYCKAN ÄR SÅÅ STOR! Dock är teckningen sämst här på skolan, så jag får vänta tills jag är hemma i lite mer ciliviserade samhället där teckningen fungerar bättre. Har haft min första lektion nu, Företagsekomoni och skulle egentligen haft en tid hos kuratorn nu 09:20, men hon fick förhinder så vi fick skjuta på de till lunch en stund och sen en bättre tid nästa vecka. Har iallafall gjort lite plugg nu, skrivit klart min affärsidè och passar på nu att blogga, då min matte-lektion börjar 10:20. Idag har jag oxå stug-städning på schemat, så när jag har 2 timmar hål så ska jag passa på att städa i stugan och mitt egna rum, då de ser ut som en svinstia.. haha! Sen slutar jag 14:30 och ska hem till mor, träffa min fina vän fröken Bulldogg och med bästis till Partille Ridklubb där jag ska fota hennes grupp när dom rider, och pussa massor på min fina Wässla 
 
Hoppas ni får en go dag och kväll, vi hörs. Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback