Fina ponnysarna

Go'kväll på er! Idag är de tredje dagen här i Nyköping & andra praktik dagen, som har gått bra.

Började morgonen 07:45 o borstade genom farfar Allan, och som han njöt, tyckte de var livet att få bli kliad o tagit bort gammal päls. Sen gjorde vi iordning Arco, som skulle fotas och bli fin så han kunde komma ut på hemsidan. Dock blev bilderna för ljusa, ljuset stod så lågt att de blev konstigt. Sen gjorde vi iordning Starlight o fotade honom, o de bilderna blev riktigt fina. Efter de så släppte vi ut hästarna o mockade boxarna. Sen fick jag rast, så ja tänkte ta en liten nap, o ja sov fram till lunch då Mia ringde mig o sa att de var lunch, haha! Efter lunch så tömkörde vi lilla Macken, och fixade höt som aldrig tog slut.. Vid 16 fick jag sluta.

Så nu i eftermiddag har jag kollat tv, tagit en dusch & ätit en go middag. Nu ska ja fixa mig iordning o sen sova. Puss!




xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback