Hoppning på schemat

Go'dag på er! Hoppas allt är bra med er, här är de bara kallt och rått. 
 
Nu har de gått halva skol-veckan, snart helg! I måndags gick jag upp vid 06:30-tiden och tog en buss tidigare, då jag inte vill missa bussen mot skolan som bara går en gång/timmen. Och tur var väl att ja tog en tidigare, de var halt på vägarna och bussen till GBG var sen. Iof fick jag sitta i korsvägens vänthall en stund men de var de iallafall värt. På morgonen hade jag en lektion 10:20, religion innan lunch och efter lunch hade jag ridning, och Bohun var överallt o ingenstanns, ville allting och ingenting samtidigt. Han hade iallafall vääldigt mycket energi över bommarna som han skulle trava över, men istället hoppade över.. haha! Men han tyckte de var jätte kul och när jag kunde använda hans energi till jobb och inte till flänga runt och springa runt överallt. Är nöjd med honom! Sista lektionen hade jag matte och gjorde klart en ny inlämning jag låg efter med, göttans! På kvällen var de plugg, träning en stund och ännu mer plugg. Men la mig rätt tidigt, vid 22-tiden. 
 
I går, tisdag, hade jag tre förmiddagslektioner, Svenska & Samhäll x 2 och på eftermiddagen hade jag idrottsspecialicering, ett hål och sen idrott. Dock så fick jag skippa båda idrottslektionerna då knät inte är helt hundra och när de blir kallt blir de stelare och gör ont. Så om jag hade skippar ridningen i måndags hade knät nog hållt för båda idrottslektionerna! Menmen, bra att vara efterklok. På kvällen så var de studiebesök på Skogome anstalten, de var intressant att se hur de har de på en anstalt. Dock hade jag väldigt ont i knät så när vi gick runt så gjorde de ont. Kom tillbaka till skolan lite efter 21 och då la jag mig direkt i sängen och somnade nästintill bums.

Imorse vaknade jag upp, utvilad och förängångskull pigg, de har inte hänt på vääldigt länge, haha! Jag gick upp vid 7-tiden, åt frukost i stugan och gick till bussen för att åka till Skene och ha körlektion. De gick jättebra och känner att jag börjar få in allting nu, snart är körkortet SÅ mitt! Dock missade jag precis bussen, så handlade lite frukt o sånt till veckan då jag är vääldigt frukt-sugen haha! Fick oxå vänta en timme på bussen, och frysa men nu är jag inne i värmen och väntar på ridlektionen, som jag inte väntar till direkt.. haha nä men de ska bli kul! Vi får se hur de går. 

Puss&kram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback