Tre nya skal

Go'morgon på er. En liten update tänkte jag göra nu!
 
Nyår firade jag hemma med familjen + kusinen från Stockholm. Skulle egentligen ut på krogen med vänner, men de blev inte av och gör de nu efter nyår istället. Blir mycket lugnare oxå, hade varit ett väldans liv ute i Göteborg på nyår hörde jag.
Sen vart de 1 Januari, en slappdag för min del! Tog en långpromenix upp till gamla ridklubben 4 km hemifrån och sen genom furulund innan jag körde löpträning nerför backen hem. Så de blev sammanlagt 50 min PW och 15 min löpning. Kände att de var bra med lång uppvärmning för att knät ska hålla och sen löpning i nerförsbacke för att få lite mer fart och inte lika stor belasting som att springa i uppförsbacke. Jag kände faktist ingenting i knät och de är ju ett gott täcken, ett bra träningspass med andra ord!
Igår så var de torsdag, och jag började morgonen tidigt, 06:45 lättare sagt då jag hade körlektion kl 10 i Skene så var jag tvungen att åka hemifrån vid 8-tiden. Höll på att somna på bussen flera gånger, men lyckades hålla mig vaken till Skene och körlektionen gick grymt bra, bara några små missförstånd men annars gick de galant. Känns superbra detta, helt klart! Var hemma i Partille igen vid 13:30-tiden, gick då runt i allum o väntade tills mamma & kusinen kom ner för att handla mat. Sen kom jag hem, helt jävla slut.. huvudvärk, illamående och feber tillofrån resten av kvällen, de känns ju lovande..
 
Imorse vaknade jag upp tidigt efter en orolig natt. Varje gång jag blundade så snurrade de så jag fick aldrig någon riktig ro. Så dagens plan var ju att gå på MyDog med Lisa, men de fick ju ställas in så nu sitter ja i soffan o har tagit två timmar på mig att klämma ner frukosten. Känner mig lite piggare nu iallafall, och i helgen jobbar jag. Får se om jag jobbar hela helgen, annars kan Julia ta de övriga dagarna om jag får mer feber, skönt att ha någon som kan ta djuren ifall jag blir sämre iallafall! Så ja, vid 16 åker jag till landvetter o handlar o sen ska jag ta bussen vid 17-tiden till Strömma där Annie väntar. Så ja, de var väl de jag ska hitta på. Hoppas er helg blir bra, pussokram så hörs vi! 
 
Tre nya skal kom ner i min brevlåda idag, älskart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback