Fullspäckad vecka

Go'kväll på er, läsare! Hoppas eran vecka har varit bra hittils, de har min iallafall.
 
I helgen tog jag de helt lugnt, pluggade en hel del körkort och fick godkänt på Fas A på testet. Så de har jag gjort hela helgen inprincip. Skönt med sånna dagar oxå och bara kunna satsa allt på körkortet! Fick oxå reda på att jag inte blev antagen till Bonde söker fru, vilket var tråkigt men aja de finns så mycket mer i livet än att vara med i de programet! Jag blev lite besviken, hade förväntat mig mer (mina vänner oxå) men efter en terapieftermiddag med Håkan Hellström kom jag på fötter igen.
 
I måndags tänkte jag bara göra två ärenden inne i stan, de slutade med att jag gick runt i Göteborg några timmar i mitt fina GBG, hade Håkan i öronen och åt lunch ute i hamnen. Jag hade en Håkanterapi-dag helt enkelt. Kände att jag behövde de, mycket som snurrar i huvudet nu så en eftermiddag med Håkan passade utmärkt. När bästis slutade skolan så kom även hon in o vi gick runt lite i stan, jag shoppade den nya YOHIO perfymen som jag länge suktat på och den luktar så gudomligt. Hallon och sommar, helt klart min nya favorit!

Imorse hade jag en 1,5 timmes lång körlektion, gick hur bra som helst, lite förvånad över mig själv faktist.. haha! Nä men de gick bra, sen åkte jag hem och pluggade ännu mer körkort. Har haft huvudvärk hela dagen så har inte gjort så mycket, inte haft orken till de.

Imorgon ska jag ner till arbetsförmedlingen och ÄNTLIGEN skriva in mig där, sen ska ja nog handla lite goa frukter och sätta mig ner o plugga körkort tillsammans med en go fruktsallad. På torsdag morgon är de körlektion 10-11:30 och efter de ska ja luncha med en nyfunnen medeltids-vän som ja ska åka till Gotland med. Eventuellt ska ja träffa bästis. Fredag är de nationaldagen och den ska ja fira i min nya klänning och några trevliga vänner på picknickfestivalen. I helgen har jag inte planerat så långt än, pappa ville att jag skulle komma upp till båten men vet inte riktigt om jag orkar åka buss i 2 timmar.. vi får se! De är iallafall Håkan på lördag och jag ska inte dit.. ja är HUR SUR SOM HELST ÖVER DE, men aja ja får sitta o lyssna på honom via spotify med något gott att dricka istället.
 
Ha en fortsatt bra vecka, puss.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback