Gymnasiearbete

Go'kväll! Skriver ett kort inlägg nu när jag är klar för sängen. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte har haft ork eller någonting för bloggen mera. Har tänkt att stänga ner den men vill ändå inte. Vi får se hur framtiden är!

Senast vi hördes var i tisdags. Körlektionen på eftermiddagen gick jättebra och nu ska jag plugga jävel inför uppskrivning och uppkörning nu dessa två veckor när jag ändå inte kör något! I onsdags så var jag med på ridningen, knät kändes okey till en början men sen gav de med sig och de gjorde så ont, speciellt när jag hoppade av och landade på de onda knät, men de släppte när jag rörde mig mera. Bohun var dock jättefin stundtals och jätte barnslig och jävlig när vi skulle gå ner.. haha! I torsdags hade jag lektioner som vanligt, knät var bråkigt oxå och hakade upp sig och knäppte. På kvällen umgicks jag med mina bästa, dom är så jävla bäst!!
 
I fredags så hade jag lektioner, åkte hem på eftermiddagen och gjorde inte så mycket mer. Sov typ, haha! Men igår, lördag, så var jag och bästa vän i Frölunda köpcentrum för första gången. Allra första gången jag var där så var de endast några affärer men nu hade de byggt ut med MASSVIS med affärer, typ ett helt GBG inne i ett köpcentrum..dessutom gick vi vilse minst två gånger..haha! Men vi fikade, pratade och hon shoppade kläder. Idag söndag så har jag handlat inför kommande vecka, bakat bullar och haft mysig fika hemma hos grannen Lisa. 

De kommande två veckorna är jag hemma, har gymnasiearbete så jag ska vara på ridskolan GFRK som jag var på i somras. De var lättast att bo hemma då, även fast jag hellre vill bo på skolan. Menmen, bara gilla läget! Ja, de är väl de som hänt. Nu ska ja kolla runt lite och sen sova. Puss tills vi hörs igen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback