I'm back, bitches!

Bitches... I'M SOOOO BACK ON TRACK!! Jag är tillbaka hos min älskade Strömmafamilj, hos dom som får mig att må så bra och vara så lycklig! 
 
Hej på er föresten! :D
Nu är jag tillbaka på skolan, på internatet och dessa sista veckor ska jag njuta fullt ut hos min fina familj, dom gör mig så lyckliga så ska njuta varje sekund av dom.
 
Imorse vaknade jag upp, solen väckte mig och rummet var sjukt varmt.. haha så de var lika bra att gå upp och göra de bästa av dagen, fast jag hade världens ångest till början. Men när jag började göra mig iordning så piggnade jag till, känns så skönt att de börjar bli varmt, komma tillbaka till skolan och göra de sista nu innan studenten. Idag började jag ganska soft med två lektioner, ett möte och en körlektion. På specialidrotten var de kondition på schemat så jag började lugnt och tog en PW, så gick 20 min på asfalt och 30 min på grusat, knät kändes superbra men nu ikväll var jag stel och öm. Får se om jag kan rida ett helt ridpass imorgon lr om jag får ta en uteritt istället! Körlektionen gick superbra, lite småmissar som jag ska tänka på men de går verkligen frammåt! Vi fick även våra studentprylar, mössa, tröja, glas och tuta. Tröjan och mössan satt perfekt så nu väntar vi bara till 16 maj, underbart, fast ändå väldigt skrämmande.. vad händer sen?

Nu ikväll har jag pluggat TK, varit inne en stund i andra stugan och kollat tv. Nu sitter jag i min stuga och ska lacka naglarna i en snygg glittrig färg! :)

Puss&kram 
 
 Saknar mina gamla tanter 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback