Många tankar & val

Go'dag på er! Hoppas allt är bra med er, här går de upp & ner med många olika tankar och val i livet.
 
I torsdags natt blev jag dålig, frossa, huvudvärk och illamående/spya. Så jag åkte hem i fredags morse, så jag åkte hem och sov några timmar och gick på fasta, åt några bitar bröd och lite vatten. Kände mig dock bättre på lördagen och på söndagen kunde jag äta normalt. Jag har alltså varit hemma hela helgen, vilket var väldigt tråkigt men nu är jag bättre!

Så igår åkte jag till skolan, hade en lektion innan lunch och sen ridning hela eftermiddagen. Dock skippade jag ridningen pga skadan, så jag var i stallet och tränade inför hästskötarexamen. Sen på eftermiddagen så hade jag en mattelektion. Efter lektionerna så pluggade jag TK och spenderade resten av kvällen framför TV:n, då alla mina favoritserier går i rad, wiho! Så jag gjorde inte många knop igår ;)

Idag har jag börjat dagen med sovmorgon, 09:10 har jag 2 timmar Samhäll och på eftermiddagen har jag specialidrott och vanlig idrott. Dock så har jag körlektion 16:35 så kommer inte vara med på hela. Har inte så mycket att skriva, inte hänt så jättemycket. 

Vi hörs när de känt något mer intressant! Puss&Kram 
 
Bjuder en bild på mig & min saknade minihingst Mandis ♥


Svar: Jag är sjukskriven pga psykisk ohälsa så jag träffar de i mitt team och jobbar med det jag får i uppgift av dem (läkare, sjukgymnast och psykolog)

2014-03-23 // 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback