I Give All I Had

sitter här i min säng, totalt helt slut i huvudet.
vet inte vad ja vill eller vem jag är längre.
vad som gör mig såhär eller någonting, allt är bara helt kasst i huvudet på mig.

jag har gett mig fan på att klara av detta och jag är sällan den som ger mig, men nu känns de bara hopplöst och jag vill bara lägga mig ner.
Ge upp förgott hoppas jag mest på, då jag inte orkar med någonting längre.

jag vet att jag inte duger för hen.
de vet jag.
____________________________________________________________________________________

tack mina läsare för att ni orkar höra o läsa mina sånnahär inlägg,
tack för att ja får skriva va ja vill på denna blogg o att ni orkar läsa de.
ni är dom bästa <3




» Elin

Kämpa på, det blir alltid bättre.. :)

2012-03-29 // 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback