20/11 - Allting dödar mig.

Go'dag!
Orkade inte skriva något inlägg igår.
Tillbringade inprincip hela min kväll med en del plugg och resten av kvällen fram till sängdax i Storgården, närmare bestämt i Emma och Linn's säng tillsammans med trevligt folk!
Pratade massa gamla minnen om hur de var i ettan, våra röjkvällar och mysiga pratkvällar.
I ettan var de alltid någon ute eller någon med öppen dörr som man kunde prata med.
Alltid någon social.. Nu får man tvinga ut ettorna för att dom ska komma ut!
 
Trotts min sena kväll igår så var jag inte så jätte trött på lektionerna på morgonen.
Var rent ut sagt ganska pigg, dock inte på att ha tråkiga teorilektioner men..
Har endast haft teorilektioner, och svenska x 3 vilket är den tråkigaste och mest onödigaste lektionerna på hela veckan! Iof tycker jag ju om att skriva och använda fantasin, men denna svenskan så ska vi bara skriva om tråkiga döda människor som tydligen har varit bra för den svenska litteraturen.. ush va trååk!
Så dom tre svenska lektionerna gick åt helvete med.
Satt för de mesta o sov på dom eller kollade bloggar medan lärarn bralade på om inget man fattade.
Nu ska jag sluta klaga på de tråkiga svenskan, för de är ändå inget roligt att höra eller läsa!
 
Jag känner mig så maktlös nu när skolan går så dåligt.
Ingenting går verkligen bra nu, verken skolan eller ridningen.
Trotts att jag kämpar på mot den dagliga dos ångest och smärta, så känns livet så meningslöst..
Jag vill inte gå till psykologen, jag vill inte att dom ska vända ut och in på hjärnan på mig. De enda jag vill är att skippa ångest, press och problem. Leva mitt liv fullt ut och inte tänka på allt detta.
De är sorligt att säga detta, men nu är livet inte roligt längre.
Och jag säger detta på bloggen, för att detta är de enda ställe där jag kan få ut mina känslor på så jag kan släppa de från mina axlar.
Jag vill oxå bara hem, till min familj, till bästis, till min säng. Hem till min trygghet.
Nu är de två veckor sen jag senast var hemma, och de tar på mig mentalt.
Nu vill jag ha fredag, fredag, fredag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback