Att gå tillbaka i de trygga.

"Att gå tillbaka i de trygga.."
De är precis så jag känner nu.
Denna dag har känt så, precis så.
 
Idag ville jag bara krypa ihop, gråta och låta denna ångest ta över mig helt och hållet. Är riktigt trött på att alltid känna smärta och ha tankar i huvudet som säger att "de kommer gå dåligt, så förvänta dig ingenting".
Och jag gick tillbaka till de trygga, att bara strunta i allt. Precis som jag brukar göra när jag mår dåligt.
Går in i mig själv, där jag vet att ingen kan skada mig och ingen kan förstöra mig. Bara jag själv kan förstöra.

Det är svårt att möta de svåra när jag helst av allt vill gå in i mig själv, där jag känner mig trygg.
De är de som är de värsta..
 
Inga fler inlägg idag.
Idag, är jag svag.
 
Ta mig bort, utomland. Och låt mig slippa detta som händer med mig.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback