Jag är starkare och modigare än någonsin nu.

Under dessa år i all ångest, all fruktan och all smärta jag har genomlidit står jag här nu.
Starkare och modigare än någonsin.
 
Jag känner mig själv bättre än någon annan.
Vet precis hur jag reagerar i olika sammanhang och vet precis hur mycket jag klarar just den dagen.
Vissa dagar klarar jag allting, då är de inget som kan hindra mig.
Medans dagen efter blir sämre än sämst och jag har bara lust att gräva ner mig.
Jag vågar lämna de trygga, och testar de jag känner mig osäker på och som jag inte känner igen.
 
Jag känner mig själv bättre än dig OCH jag skiter fullständigt fan i vad du säger om mig.
För de DU säger om mig är inte sant.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback