7/2

Godag på er! Hoppas er dag är bättre än min. Sitter i mitt rum nu och kämpar med att hålla tårarna tillbaka. Ångesten har slagit över mig med full kraft och jag orkar knappt röra mig, vill bara ge upp. Allting gör så ont. Hade iallafall en supermysig kväll igår med bästa strömmisarna och jag hamnade väl i sängen runt 00 tiden, igen. Men de gör inget, sova gör jag ändå bara på helgen! 

Nu imorse har jag haft tre lektioner, Historia, Naturkunskap och Djurens biologi. Ska ha 3 timmar hästhållning nu, men har en tid hos kuratorn nu eller om de var senare.. de får vi helt enkelt se! Tänkte iallafall vila lite först, så lite av ångesten kan försvinna från mig.
 
Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback