Bergodalbana

Hellu! Hoppas er dag har varit bra, min har väl gått upp och ner. Precis som en bergodalbana, nu känns de bra iallafall! Min dag började hos psykologen klockan 9, och var lika rädd som jag alltid är och hade svårt att sova inatt och komma till ro. Imorse kunde jag faktist skippa besöket där, utsätter mig bara för stress och vill bara springa därifrån. Men jag lyckades iallafall hålla mig kvar i rummet 30 min, guldstjärna! Tog sedan bussen 11:28 till skolan och började packa ihop alla saker som pappa ska ta med hem någondag under veckan. Hade sedan ridning och red ut på djävulskapet Cocktail som taggade Novis så han började skutta o hoppa till hit och dit, haha! Mys var de iallafall i fullgalopp för backen :) Världens bästa Tjocktail 
 
Nu i eftermiddags har jag oxå varit i sätila en sväng, så kom väl hem för någon timme sen. Nu ska jag byta om (sitter fortfarande i ridkläder.. haha!) och sen ska jag till storgården o ha kul hela kvällen!

Hoppas er kväll blir mysig 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback