11/3

Go'kväll! Hoppas er dag har varit god, förutom att de är måndag då.. hehe. Min måndag började skit, och slutade bra! Gick upp vid 07:15, käkade frukost och 08:30 tog jag motvilligt bussen, med sikte på psykologen. Fick vänta i 20 min innan jag fick komma in, och de var nog de längsta 20 minuterna i mitt liv.. hade så mycket adrenalin i kroppen som sa till mig "spring härifrån!", höll mig dock lugn, eller så lugn man kan vara och intalade mig själv att de kommer gå så bra. När jag väl kom in så släppte alla känslor, tårarna rann och allting rann av mig. De känns dock bättre när jag har "klarat" det, och kan gå vidare med nästa! Som belöning så skulle jag egentligen sätta mig på ett cafè med något gott att dricka och plugga de sista, men de var så fint väder ute så jag köpte hem frukt till en god smoothie som jag sedan drack istället, supergott och en riktig vitaminboost när alla verkar sjuka..! 
Och så så jag en massa snygg ögongodis på ICA, de gjorde helt klart min dag ;) 

Resten av dagen har jag bara tagit de lugn, käkat gifflar, tagit en långdusch och smörjt in mig med goa Body butter-hallon, så nu luktar jag hallon!! Har oxå spelat sims, så ja. De var väl de jag har gjort denna dag!
 
Imorgon är de tillbaka till skolan igen, och teorilektioner hela dagen. Jag vill inte.. Man får väl göra de bästa av sitvationen, helt enkelt! Väntar sååå mycket till helgen, då de blir så mycket myys på hög nivå!! 
Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback