Mycket ångest

 Go'dag på er! Klockan börjar nu närma sig tjugo i två och om ca 30 min ska jag åka hem, äntligen! Tänkte dock skriva ett litet inlägg här innan. Igår så städade jag klart mitt rum (som ja skrev i tidigare inlägget..) och så var jag uppe i skogen, där de grillades korv när de var såkallad "nattvandring" dvs tipspromenard i mörkret ;) De var dock djävulskt kallt, så de besöket varade inte så länge. Hade riktig dos med ångest oxå, de gjorde inte saken bättre så min kväll, som jag hade tänkt spendera med bästa, fick spenderas i sängen framför Familjen annorlunda och en film. De var lite tråkigt, men fick iallafall en mysig kväll i tisdags!
 
Dum som jag är, så hoppade jag frukosten imorse (all ångest var fortfarande kvar och alldeles för svår..). Vilket gjorde att jag var hungrig hela morgonen. Pga ett möte, så missade jag den första redovisningen som 3orna hade (projektredovisningar), så jag fick helt enkelt hoppa den och har nu gått på 5 st. Orkade inte direkt med den sista.. då den jag ville gå på och hade sett fram emot, var inställd. Så då skippade jag de och sitter här nu, med packade väskor redo att åka hem! 

När jag kommer hem så ska jag först in och lämna väskan, sen dra ner till allum och handla med mamma. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi mera ikväll/imån. Puss! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback