Så himla glad

Åh har så mycket energi i kroppen som bara vill ut ut ut! Allting känns så himla perfekt nu. Mina familjer (biologisk familj & strömmafamiljen) är helt klart bäst. Saknar dom redan efter att jag varit ifrån dom en dag. Trivs så himla bra på internatet nu, att bo själv var precis det jag behövde. Ingen som klagar på att jag kommer in sen, tänder massa lampor eller att jag aldrig är på rummet, Freedom. Våren närmar sig med stormsteg och jag har redan laddat upp med vår på Gotland i 3 veckor och fått så himla bra omdömen från dom och fått se så himla mycket av Gotland. Samlat på mig så mycket energi och kärlek till livet att allting håller på att gå över. Känner verkligen att allting håller på att släppa, all ångest, smärtor och all oro. Jag är äntligen påväg att bli frisk.   
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback