Nu har de kommit ikapp mig..

Go'kväll på er! Hoppas allt är bra med er, här är de lite si o så faktist.

I torsdags så fick jag mitt hår klippt och färgat. Hon klippte några centimeter (som känns jätte mycket.. haha!) och färgade håret i chokladmörkbrun. Jag tyckte de kunde varit mörkare, men de duger helt klart! Nu ska jag spara långt tills balen och studenten, woho!

Och igår skulle jag egentligen iväg till allum tänkte jag, men de orkade jag inte så stannade inne hela dagen och spelade sims. men på kvällen så såg jag klart på nostalgifilmen Bernard och Bianca, älskar Disneyfilmer! Och när jag skulle sova kom dendär kvällsångesten, ett tecken på att verkligheten har hunnit ifatt mig och jag mår så dåligt, så dåligt.

Så imorse när jag vaknade försökte jag somna om, utan resultat och gick upp för att äta. Gjorde iordning en lätt frukost och en go fruktsallad för att försöka lätta upp mitt dystra jag. Men oxå helt utan resultat. Så jag och mamma bestämde oss för att ta allum imorgon istället. Så nu ikväll har jag inte gjort mycket. Känner mig så himla stressad och pressad över allting nu, vill bara lägga mig under täcket och försvinna. Nu har de jag skjutit framför mig kommit ikapp mig..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback