Så himla mycket..

Go'kväll. Tänkte inte skriva något längre inlägg, bara en liten update för dagen och kommande vecka!
 
Idag vaknade jag upp helt slö och slut i huvudet. Gjorde iordning en lyxfrukost bestående av scones med tillbehör, ett tappert försök att få mig på bättre tankar. Men icke nej, de tyckte inte mina tankar. Tog sedan en promenard ner till allum med mor, köpte nya gardiner och en ny fönsterlampa till mitt rum och kollade runt på lite andra saker. Men hittade inget intressant. Vi köpte oxå mat på hemvägen och jag köpte lite saker jag kan ha till veckan & helgen. Kom hem vid 14-tiden igen, slö och trött i både kropp och själ, va händer med mig?

Efter middagen satte jag mig framför en film, Love Acutually, och efter de pluggade jag lite. Har nämligen ett prov i samhäll på tisdag, och ligger efter med två inlämningar som jag skickade in halvfärdiga nu i veckan. Jag är verkligen helt slut i både kropp o själ, mår illa efter mat och flera timmar efter mat, känner av stress som bryter ner mig systematiskt bit för bit. Orkar verkligen inte med skolan eller någonting som har med de att göra. Allting känns som ett måste och om jag inte gör de så får jag ångestkänslor. Imorgon får jag börja träna igen, ska försöka komma igång med alla rutiner med träning, äta rätt & regelbundet och göra mitt bästa på lektionerna.
 
Denna veckan ser ut som följande:
Måndag: Skola 10:20-17, ridning hela eftermiddagen + en teorilektion 16-17. Konditionsträning.
Tisdag: Skola 07:50-15:15 + första körlektionen 17:20
Onsdag: Skola 07:50-17, ridning på eftermiddagen + en teorilektion 16-17. Styrkepass/konditionsträning.
Torsdag: Studiebesök i Göteborg med religionen hela dagen, på eftermiddagen så blire Göteborg med Emma, kanske Hanna?
Fredag: Skola 07:50-14, Fredagsmys på skolan. (Helgjobb..).
Lördag: Jobb 7-16 + konditionsträning.
Söndag: Jobb 7-16 + konditionsträning.
 
Så ser min vecka ut, försöker få in lite rutin i vardagen, äta bra och träna 5-6 gånger i veckan. Då kanske den mörka tiden blir lättare att ta sig igenom? 

Nu ska jag fortsätta se på tv med min fina familj o dricka varm choklad. Pussokram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback