Smal, Smalare, Smalast

Go'kväll på er! Idag är de måndag, och jag brukar vara rättså possitiv med måndagar, ny vecka, nya utmaningar! Men idag var de fan inte alls kul att gå upp och inse att de är EN HEL vecka innan jag får åka hem.
 
Känner mig verkligen helt slut i kroppen, borde egentligen plugga och klara av skolan med bra betyg, men ärligt talat orkar jag inte bry mig om verken mitt liv eller skola alls. Skolan går åt helvete, ridningen går åt helvete (första hästen idag gick faktist bra) och jag äter dåligt tillofrån. När de är dax för lunch eller middag så känner jag mig inte "förtjärnad" av middag, även fast magen kurrar. Om jag suttit en hel förmiddag med endast teorilektioner så känner jag att jag inte har gjort av med någon energi, och när jag inte gjort av med någon energi så tar kroppen åt sig de jag äter och omvandlar de till fett istället. Vilket är min största skräck. De är svårt och de sjuka jag skriker till mig att inte äta mer, medans de friska jag säger att de är okey att ta en tugga till. Jag känner mig duktig när jag inte äter, vilket är så sjukt fel. Jag vet egentligen att de är en sån fel tanke, men jag kan inte hjälpa att de är så jag känner. De skär i mig när jag skriver detta och tårarna strömmar ner för mina kinder. De är jobbigt för mig att erkänna att jag inte är frisk. 
 
Nu ska jag ut & rensar tankarna, PW i mörker står på schemat! Puss&Kram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback