Vad hände med all possitiv energi?

Vad hände med all possitiv energi jag hade när jag började skolan? Jag var så taggad och glad att få träffa mina strömma-vänner igen. Nu är den helt bortblåst.. vad hände egentligen?

Jag känner, justnu, att bara lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och bara lämna mitt liv kvar precis där jag står nu. Är så fruktansvärt lättirriterad och stör mig på så sjukt mycket småsaker som suger åt sig all energi så jag inte har någon energi till possitiva saker i livet längre. Känner att jag inte riktigt är läkt efter vad som hände förra hösten/våren och jag kan inte komma över tröskeln att släppa det.

Ge mig kraft, energi och livslust tillbaka!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback