Slut på energi

Go'dag på er! Hoppas allt är bra med er, och oj vad statistiken höjdes helt plötsligt, KUL :)

Igår hade jag en fullspäckad dag med körlektion och middag ute på stan. Min körskola ligger i Skene (30 min från Strömma) så de blir lite långt att åka hemifrån Partille men det fungerar, har inga problem att åka buss utan tycker mer de är avslappnande och jag kan filosofera över mitt liv.. haha! Körlektionen gick iallafall riktigt dåligt. Gjorde små missar hela tiden och det brukar jag aldrig göra. Bara några missar men igår var de missar hela tiden. Men det kan inte gå bra varje gång, nu kanske de blir en dipp några veckor och det får man helt enkelt ta! vid 17 tog jag bussen hem till Göteborg igen för att äta middag med mina barndomsvänner Lisa och Maria. Vi åt grillbuffè på en mysig resturang där det bara var vi och två-tre par till. Så det var lugnt och mysigt, go mat också! Det var en utmaning för mig, och det gick bra under middagen, men kvällen där när jag kom hem var inte kul. Ville begrava mig i täcken och kuddar och bara få stopp på alla plågande ord om tjock, ful och är inte. 
 
Jag börjar bli trött på att det ska vara såhär, jag vill kunna vara frisk som andra. Inte ha dessa jävla problem och tankar, för det tar så himla mycket på min energi att hålla på att fightas med tankarna hela tiden. Jag är totalt mör i hela huvudet och kroppen efter en dag. Känner likadant idag, helt mör i huvudet och slut i kroppen. Ingen energi kvar alls.
 
Gick upp vid 9 idag, fast jag hade tänkt att sova ut men det blev aldrig så. Så ja gjorde en enkel och lätt frukost och åt den framför ett avsnitt av Cityakuten. Vid halv 11 var jag nere i allum för att handla frukt, var sjukt sugen på vattenmelon och mango. Så det köpte jag! Så ja, nu är tanken att jag ska göra mig iordning för att åka till Göteborg för att hämta en resväska som står hos pappa.. fast jag egentligen inte orkar. Men jag måste.. vi hörs!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback