Söndag, måndag, tisdag, onsdag..

Go'kväll på er, läsare! Hoppas allt är bra med er. Här är det väldigt upp och ner, mycket tankar o tjaffs med mig själv om vad jag får äta och inte får äta.
 
Det är någonting som är fel, väldigt fel. Men jag kan inte sätta fingret på vad de är, och om jag inte vet vad de är vet jag inte vad jag ska göra åt det. Allting som handlar om mat och press känns jobbigt nu. Jag har ständiga tankar att jag måste prestera mer i skolan, träna mera och vara tillräcklig till alla. Kan vara ärlig och säga att ingenting av det fungerar just nu. 
Men jag kämpar på, jag är en fighter och ger inte upp om jag inte ser något som inte går att fixa.
 
De senaste dagarna har jag för de mesta tagit lugnt, dels för att jag behöver det och dels för att jag är ledig nu några dagar till innan praktiken börjar och då lär de inte bli en lugn stund..
I söndags hade jag vilo-dag. Jag gjorde ingenting, inprincip.
I måndags hade jag en likadan vilo-dag. Jag gjorde samma där, inprincip ingenting. Förutom att jag tog en PW och tränade igenom hela kroppen. Skönt!
Igår, tisdag, så gick jag upp vid 7, gjorde mig iordning och åkte in mot Skene för körlektion kl 10. Körlektionen gick sådär, så mycket att hålla reda på men det ska nog gå att ta körkort någongång! Efter körlektionen åkte jag in till Göteborg och vid 13 mötte jag upp Hejo. Vi tog en fika, pratade om allting som hänt sen vi senaste sågs, vilket var flera månader sedan. Vi satt där i några timmar innan vi gick runt på stan en stund och sen åkte vi hem. Supermysigt! På kvällen pluggade jag körkort, vägmärken för det har jag sjukt svårt med, alla ser ju likadana ut! Och det har jag gjort idag också.
Så idag är det onsdag, jag har inte gjort något vettigt alls. Tanken var att jag skulle in till Göteborg, för att köpa tyg och sen hämta en resväska hos pappa. Men pappa svarar inte i telefon och jag orkar inte tjata på honom. Får hämta den på fredag annars! 
 
Imorgon är det torsdag, och jag är fullbokad på eftermiddag/kvällen. Först ska jag ha körlektion 14:50 så jag måste åka hemifrån vid 12-tiden. Jag har dubbel-lektion dessutom så jag ska köra från 14:50-16:35, det ska nog gå bra! Jag ska plugga lite vägmärken nu innan jag ska nana tänkte jag, de enklaste börjar sitta nu iallafall! Sen kl 18 har jag en middagsdejt med mina barndomsvänner Lisa & Maria. Lisa har fyllt år nyligen och verken jag eller Maria kunde komma på hennes fest, så vi kompenserar det med en middag nu innan. Så ja, vi kommer nog äta en go middag och ha trevligt, det brukar vi ha! Ja, snart börjar det dra ihop sig inför min praktik.. på söndag kl 12:10 tar jag bussen från Göteborg till Nyköping och det ska bli så sjukt kul! Men är redan redigt nervös.. men jag har varit iväg tidigare och dom jag ska bo hos är trevliga, de kommer bli jättekul! :)

Nä, nu ska ja se några avsnitt av Girls och sen nana, puss&kram. Ta hand om varandra! 
 
 Bjuder på en charmig bild på mig och några av mina tjejer, saknar dom massor 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback