Vilket flyt

Go'morgon på er folket! Skrev ett inlägg från mobilen igår, men de kom tydligen inte alls upp.. tråkigt så ni får ett nu istället!

Denna vecka har präglats av mycket plugg, alldeles för mycket faktist. Men har fått mycket gjort, och de känns skönt! Bla så har jag hunnit boka gymnasiearbete på GFRK v. 13-14, bokat praktiken på Stuteri Kronblad v. 8-10, gjort klart matteprov & lämnat in en försenad matteuppgift, haft en redovisning i svenska som gick grymt bra, haft körlektion, varit på möte hos kuratorn och påbörjat tre inlämningar som ska vara inne v. 4 & 5 - vilket flyyyt! Så igår så åkte jag hem tidigare och skippade svenskan, hade ändå gjort min redovisning så skulle bara lyssna på andra.
 
Annars går väl livet bra, maten är fortsatt en kamp mot demonerna i huvudet och igår ville jag bara skippa all mat så försökte rymma undan lunchen, men nejnej, de gick inte så fick snällt gå upp dit och äta, även fast de tog i och ångesten bombade mig. Men jag kopplade bort den och låtsades som ingenting. De är verkligen en berg&dahlbana med maten justnu, vissa dagar är de inga problem och jag känner tillomed av hunger, medans andra dagar är de bara illamående och ångest. Men jag kämpar på, för jag är en fighter och tänker inte låta tankarna av hur tjock jag är ta över hur jag vill leva mitt liv!!
 
Så igårkväll spenerade jag den hemma, åt en god fruktsallad med citronjuice och drack grönt te, mums! Sen gick ja o la mig tidigt för att se ponnyakuten och somnade sedan gott. Nu har jag precis vaknat och ska snart upp och göra min goa helg-frukost, nu kan helgen börja!! :D
 
Puss&kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback