"Fall down seven times, stand up eight."

Så många gånger jag fallit ur ramen, så många gånger jag sagt att livet har inte mer att ge och så mycket smärta, tårar och ångest allting har gett mig, känner jag mig så mycket starkare än någonsin! Alla dedär gångerna när jag sagt att jag ger upp, vill inte fortsätta och alla de gångerna jag legat i min säng, på badrumsgolvet osv och sagt att jag inte duger, har gett utdelning.

Jag har aldrig, eller väldigt sällan, gett upp helt och struntat i att kämpa. Jag har fallit ur ramen hårt, hårdare än vanligt vissa gånger men alltid ställt mig upp och försökt igen, igen och igen.
Jag är så stolt över mig själv, jag klarar så mycket mer än vad jag tror! Vill ge er lika mycket självförtroende och självkänsla som jag har nu och säger er några kloka ord, GE ALDRIG UPP! För de blir så mycket bättre. Jag vet att de ser mörkt ut nu men snart kommer ljuset i tunneln! Ge aldrig upp..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback