Fullrulle, känslofall & sjuka

Go'kväll på er goingar! Hoppas allt är bra med er, här har de både varit fullrulle, känslofall och sjuka sen vi senast hördes.

Jag har hamnat i ett riktigt känslofall nu senaste, börjat tvivla på vad jag känner och vad jag faktist vill göra, varit svag några dagar och kommer tillbaka starkare. Sen har de varit fullrulle hela dagarna, men känns ändå som jag inte har fixat något? Haha konstigt dedär! Hade oxå planerat en träff med några av strömmingar hemma hos en Svenljugare och stanna hos Nilsson under midsommarhelgen, men då tar jag & bli sjuk lagom till de.. så min midsommar fick jag fira hemma tillsammans med körkortsboken. Mindre kul kan jag berätta men nyttigt. I tisdags körde jag halkan, godkänd & klar! Ja, va har jag mer gjort i veckan? Träffade bästis i onsdags lr torsdags? haha sån koll jag har! Vi fikade uppe i Kåsjön med kladdkakemuffins innan vi blev invaderade av skrikiga 10 åringar.. mindre kul. Så vi tog bussen ner till allum & shoppade istället. Den pratstunden med henne är guldvärd för mig när jag är instabil, bästa hon! Sen har jag bara varit hemma och fixat grejer, fast de ändå inte känns som de.. haha!

Idag var jag nere i allum med mor & handlade mat, sen bakade jag även tre olika sorters gifflar med äpplemos, vanilj & kanel, mycket uppskattade hos familjen. Sen hade jag tankar på att PW:a en stund, men tog en lååång PW med Hejo igår på 1,5 timme så de behövdes inte idag tyckte jag. Så ja, vad har jag mer att säga?

Nästa vecka har jag stadskörning på tisdag 3 timmar, ska köra i Borås (hjälp..), ett möte hos arbetsförmedlingen på fredag och ska ha hunnit skrivit klart mitt CV då (har inte börjat.. woops..), träffa Lisa för fika, prata med gotlandssnubben om boende och en annan snubbe om bilplats till Gotland, betala alla fakturor jag samlat på mig osv.. herregud, får nog göra en to-do-list!

Ni får ha en bra vecka tills vi hörs igen. Puss! 
 
 Min favoritkille 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback