Trött på den ständiga förnedringen

Nu är jag trött på att gång på gång bli förnedrad, bli skrattad åt och dessa ljugande människor. När jag säger ifrån när jag tycker saker och ting är fel, så får jag skiten. Jag är trött på att folk skrattar hur jag klär mig, hur jag vill se ut och vad jag gör. Jag väljer SJÄLV att se ut precis som jag vill, för att jag trivs i de jag har på mig. Jag tänker inte anpassa mig och min klädstil för att stilen ska passa DITT liv. Jag älskar att sticka ut, men jag älskar INTE att folk skrattar åt mig. Jag vill leva i en värld där ALL acceptans är god. Där man får se ut precis som man vill utan att man blir kränkt för de.
Vad för värld vill ni leva i?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback