Utan mobil..

Go'morgon på er!
Hoppas allt är bra med er, såhär mitt i veckan. Med mig så är det helt okey, har hänt lite grejer som jag inte tänker ta upp på bloggen just nu men kanske blir aktuellt senare.

Dessa dagar har varit fullproppade med grejer att göra. I måndags bockade jag av några ärenden (väääldigt viktiga sådana som jag dragit ut på alldeles för länge..) på min to-do-list, i tisdags hade jag stadskörning i Borås. Enligt mig gick de åt helvete, människor, skyltar, filbyten, barn som springer ut framför bilen, massvis med bilar och ja vet inte allt.. men de gick jättebra på landsvägskörningen och omkörningen iallafall! Efter de så åkte jag till GBG för att kolla upp min mobil, den tar nämligen bort bilder som jag lägger upp på instagram, facebook osv och så har jag svårt med internetanslutningen och kan inte ringa om jag inte har internet. Så jag fick rådet att lämna in den på lagning. Så jag gick hem, rensade den på allt och sparade bilder på datan och sen lämnade jag ner den till Tele2 i partille igår. Och jag är sjukt mobilberoende så de kryper i fingrarna på mig.. haha! De värsta var nog att nu kommer jag verken kunna lyssna på YOHiO eller Håkan.. så jag fick snabbt som attan komma hem och försöka få igång min HTC som hade låst sig totalt. Sen skrev jag till Lisa på facebook o frågade om hon hade en lånetelefon och de hade hon, en riktig gammal tegelsten som jag knappt hör vad folk säger på och jag kan inte skriva på den.. haha men den fungerar och jag är nårbar iallafall! Sen var de dehär med musiken.. jag letade fram en gammal MP3-spelare från.. 2005? där jag hade massvis med gammal musik.. haha men jag lyckades få ner några nya låtar på den så jag överlever. Kan nämligen inte åka till stan utan mina solglasögon eller musik om jag är själv, har börjat få någon konstig idé att folk kommer förnära på mig om jag inte har solglasögon eller musik i öronen.. haha. Jag får mer eller mindre panik.. haha! Så jag mötte upp Lisa i stan innan hon åkte till jobbet för att få mobilen. Sen åkte jag hem och skrev klart mitt CV och betalade in alla fakturor som jag har efter mig, nu har jag bara plugga körkort på min lista och de ska jag göra varje dag!

Idag ska jag till stan med bästis en stund för på söndag börjar hon jobba på ett ridläger & då syns vi inte. Så vi ska till stan & hitta på ngt kul. Sen ska jag nog hem och fortsätta plugga körkort, de ska sitta som ett rinnande vatten! Hoppas allt är bra med er, ska försöka få till en ny header och ny info-text oxå, kanske fixar de ikväll! Puss&kram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback