Länge sedan nu

Hellu på er! De är lite roligt att folk fortfarande kollar in min blogg, fast de är över en månad sen jag senast uppdaterade med text. De senaste inläggen har bara blivit med bilder.

Men de var i Juni vi hördes sist tror jag, och de har gått en hel sommar sedan dess. Och under denna sommaren har jag faktist hunnit med mycket. Jag har pluggat massor körkort, och den 28 Augusti tog jag äntligen mitt KÖRKORT efter en kuggning på skrivningen och två kuggningar på uppkörningen. Jag har varit på Gotland, medeltidsveckan och festat, träffat nya vänner, festat med mina gamla godingar och varit alldeles påtok för full och gjort alldeles för pinsamma saker. Men de är värt de! Innan jag åkte iväg så paniksydde jag en medeltidsklänning i turkos linnetyg och båthals. blev riktigt nöjd med den! Har även haft utredning av de skadade vänsterknät, magnetröntgade knät för ca två veckor sedan och fick provsvaret förra veckan. Mensik-skada som är så liten att de inte går att operera. Ska fortsätta med rehab en månad till och om de inte släpper blir de återbesök. Ja, vi får se helt enkelt hur det blir! Jag har oxå umgåtts med vänner, familj och bara tagit de lugn.

Nu har de flesta börjat skolan/jobbet, och jag ska oxå börja ta tag i mitt liv på allvar. De har förfalligt sen studenten, helt och hållet, haha! Nu ska jag mejla mina gamla handledare, för att förhoppningsvis få lite inseration och fråga om dom vet någon som söker stallskötare. Ja, de ska jag göra. Ville bara uppdatera er lite, då jag faktist lever & inte är död ;)

Puss & Kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback