I always hold a place for you in my heart - Sov sött, finaste Wässlan ♥

"I've longed for you 
A and I have desired
To see your face your smile
To be with you wherever you are." 
 
 
Idag fick världens finaste häst somna in för gott. Den killen som gett mig så mycket kärlek, så mycket hopp och så mycket längtan är helt plötsligt borta. Jag svor att jag skulle få ut honom från ridskolan & de bara skulle vara han & jag. Men jag svek honom. Jag hann inte få ut honom i tid, innan ridskolan tog livet av honom. Jag hatar livet. De är så orättvist att sånna människor ska få ta hand om hästar överhuvudtaget. Nu har han de så mycket bättre än vad ridskolan någonsin kunde ge honom. De är tråkigt att de blev såhär, men så är de. Livet är hårt och orättvist. Så är de bara. Jag ville säga ett sista hejdå till dig, men de fick jag inte chansen att göra
 
 
 
 
 
Wesley "Wässlan"
e. Welt As - u. Rudore II
Oldenburgare
* 1996 
12 Juni 2014
 
Godnatt min fina skatt. Jag älskar dig över allt annat, från månen, universum och tillbaka igen. Oavsett hur många mil de är mellan oss så hade vi något speciellt som bara du och jag hade. Du var en speciell själ och kommer inte träffa någon som dig igen. Du är de finaste jag vet. Sov gott nu, mitt hjärta. Dröm sött. ♥ ♥ 


Blev faktiskt lite irriterad när jag läste detta. Wesley mådde verkligen inte bra, han hade ett svullet bakben och en sömnsjukdom. Som gjorde att han inte kunde sova så bra om nätterna! Han kunde bara ramla ihop. Ridskolan tog inte livet av honom, dom avlivade honom så att han kunde få beta på dom evigt gröna ängarnma, det allra bästa för honom.

Svar: Moget att faktist vara anonym. Men jag har försökt få ut honom i tre års tid, men ägaren har verken svarat eller ens hört av sig. Bara jag hade fått köpa honom tidigare hade de varit bra, för han passade inte på ridskola och de fattade vem som helst. Men alla har sina tankar om de, men detta är vad jag tycker om de så låt mig tycka som jag vill. Jag låter dig bli irriterad på de om du låter mig tycka att ridskolan gjorde fel. om du nu blir irriterad på de, så behöver du inte läsa min blogg alls!
Micha

2014-09-06 // 16:34:13

Okej, fattar nu att du känner dig helt förstörd. Men på vilket sätt tycker du inte om prk?

Svar: De tänker jag inte berätta förän du säger vem du är. Vill inte att alla ska veta om de, är hatad där uppe nog som de är.
Micha

2014-09-07 // 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback