Fredagskväll

tog en "bloggfri-eftermiddag" nu idag, då ja inte driekt hade ork lr tid att blogga.
inte för att ja gjort så mkt, men de ä skönt med en bloggfri-kväll i veckan!

är fortfarande sjuk, varm o kall om vartannat o börjar få smått ont i huvudet oxå, urk!
Så de blir nyårsfirande hemma i sängen istället, K U L PUNKT B R Y.
ush va drygt de kmr bli :c

iof kan ju ngn komma över till mig o hålla mig sällskap, om den människan vill bli sjuk så att säga!
Den människan är varmt välkommen!

o nu ska ja strax lägga mig, tänkte först kolla runt lite på YT, har säkerligen missat en massa nya RH, Merlin, LoTS o Tudor's videos!

Sådär, de va min kväll de o som den kmr se ut.

Vi hörs imån!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback