Julklappshandling - check!

de blev en snabbis på allum, 2,5 timme närmare bestämt ungifär!
Vi hittade rätt snabbt alla julklappar, förutom en men den ska ändå skickas iväg så de kör vi på mellandagsrean ;)


julklappshögen, inslagna och klara!!

Och så blev de lite annat till mig oxå som jag var DESPERAT behov av!

- en tröja m piff o puff från H&M - jätte söööt!
- ny foundation(stavning?) då den andra är 3-4 år gammal xD
- ngn conciler med mineraler typ, då måste den vara nyttig för huden ;)
- berlocker, köpte 3 men den 3e var sönder så ska byta den på onsdag!

Och nu har ja nyss som sagt slagit in allt, o ska strax ta på mig för att gå ut en sväng, fota kanske? ;D
Ska iaf gå ut så ja får lite frisk luft på mig, nu i snön ;)

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback