kollar häst

pappa har somsagt en gång när vi pratade om man fick ha egen häst på Strömma, o då sa han att vi kanske ska skaffa, hähä självklart är jag ute i god tid och har redan börjat leta häst!
Dressyrhäst, helst valack av grövre modell eller Kallblod, större modell, vet ni ngn som säljer får ni gärna mejla mig: [email protected]!

har iaf blivit helt förälskad i detta sto: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=554652 - Pappan är Shire och mamman Fullblod/Ardenner, ser den inte helt underbar ut?! blev helt kär direkt!
Nu gäller de bara att övertala pappa, hähä! o leta stallplats kring Strömma/Sätila-hållet om detta ska gå vägen ;)

Men helst av allt vill jag ha denna hästen:

Han är allt jag vill ha, han är allt jag önskar mig, han är mitt allt och jag blir aldrig hel utan honom.
Jag älskar dig, världens bästa Wässla. -
 Forever and ever.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback