Män jag faller pladask för.. + världens snyggaste män

Nu ska ja äntligen skriva i vad som "attraherar"(stavning?) mig, ohlalalalala (a)

Utseende:

5. Snygg kropp.
- det är ju nästan ett måste, man vill ju inte direkt ha en kille med värsta ölmagen o hårig som en apa? ;)

4. Lång.
- eftersom jag är 176 cm så måste ju killen vara lång, de kan ju inte vara en liten plutt på 150 cm, haha då ser de bara helt fel ut ;)

3. över 30.
- Ja, ni såg rätt. Nästan alla mina män är över 30(förutom 4, varv 3 av dom fyller 29 år och en fyller 30 år ;)).
det är bara så att män över 30 blir bara snyggare o snyggare ju längre tiden går.
Räkna med att min man lär vara ganska mkt äldre än mig (a)

2. Dreads.
- 3 av mina män har Dreads, så man kan la säga att ja faller pladask för Dreads-killar. (a)
men hur snyggt är de inte egentligen?!
Ja kan inte tänka mig ett liv utan att de finns Dreads-killar. :D

1. Skäggstubb
- de är nog de snyggaste som finns, helt seriöst! Finns det ngt snyggare än en man med skäggstubb, snygg kropp o världens smile så man bara smälter tusen ggr om..? (a)
kan tilllägga att alla mina män, utom två, har/haft skäggstubb ;)

Här är några exempel på SNYGGA män:


Bradley James - 28 år


Eoin Macken - 28 år


Jay Smith - 30 år (dock har hans "snygghet" försvunnit lite under året..)


Leonardo DiCaprio - 37 år


Johnny Depp - 48 år (kan tilllägga att han blir bara snyggare o snyggare hur äldre han blir!)


Colin Farrell - 35 år


Dave Grohl - 42 år


Craig Horner - 28 år (han är den som har lätt snyggast kropp av alla mina killar!)


Ola Rapace - 40 år


Johan Holst - 29 år (en av Dreadskillarna, dock har han förlorat 40 cm av dreadsen..)


Marcel Lindström - vet ej, men över 30 år iaf


Min favorit, i alla lägen - Jonas Armstrong - 30 år (kan oxå berätta att vi firar 5 års snart, grattis till oss!! <3)

Detta va min killlista de, på världens snyggaste män enligt mig! :D
o eftersom detta va ganska kul ska ja lägga upp mina favorit skådisar på tjej-sidan oxå ;D

Love xx



» Sebbe

Jonas tatueringar ser jävligt najs ut! Helt i min stil!

2011-12-29 // 00:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback