Måndagsdag-kväll

okey, nu tänkte ja då ta mig i kragen o försöka göra ett dagsinägg, inte för att ja tror att ja kmr lyckas ja då alltid lyckas tappa bort mig o komma in på ngt heelt annat istället.. hähä!
men nu gör vi ett försök iaf ;)

Sov till typ... 10 idag? lr pappa väckte mig då, första gången.
halv 11, andra gången.
kvart i 11, tredje gången o då gick ja upp!
o den gången fick han psyk o då va ja tvungen att gå upp, trotts att de tog i så hårt så hårt ;)
o direkt satt ja mig ner o surade framför datan, O HITTADE ETT MOBILSKAL SOM MIN BABY MÅSTE HA!
Den ska beställa när den är i lager igen! :D
vid 12 åkte ja hem till mor igen, o sen dess har de inte hänt mkt,
tänkte gå ut o gå, men de sket sig då ja såg vädret.. ush vilket urk väder!!
Så imån ska ja gå upp vid 7, gå ut o gå en sväng o sen hoppa in i duschen!
o vid 10 drar ja o Bästa vännen till stan o "mellandagsshoppar" upp en massa pengar!
Dock ska ja spara till mina stålhättor som vi ska köpa ngn gång denna veckan ^^
De är typ de som händer..

o så ska ja bara umgås med mina bästa vänner hela veckan, o på lördag äre Nyårsfirande med Freja och Evelina i Onsala, wiie!
Massa mys på de!

o på tala om hur jag känner mig, så har de gått upp o ner hela helgen.
igår va de nästintill sämst. urh på de. fick en Rorri-Recerbil i hövvet igår, de gjorde inte dagen bättre!
men idag har de varit rättså bra, inget direkt att klaga på.
så de börjar gå åt rätt håll nu!
o det är de vi siktar mot nu!!

Nu ska ja göra ett sista inlägg med dagens bildskörd innan ja ska koppla in den nya dvd:n o sätta på en film!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback