Måndagseftermiddag


Heyhey på er!
slutade tidigt idag, så var hemma EN TIMME tidigare!
Sjukt skönt kan ja säga, för min dag har ju inte direkt vara den mest lyckade..
Mår fortfarande pskyiskt dåligt o de tar ut på humöret o allt, men försöker hålla humöret uppe ändå, annars orkar man ingenting.
Har varit hos kuratorn oxå, o pratat med henne om allt som hänt o hur jag känner o sånt, så de känns lite bättre nu när ja fått tips på hur jag ska hantera sitvationen o sånt.

Ska snart sätta mig ner o plugga, men som dagordning ska ja först ta en promenard på ca 20 min med musik i öronen så ja får tänka på ngt annat, lr så gör ja de efteråt.. ah de blir nog så! o så kmr ja in o ser på julkalendern!

Där fick ni va ja ska ängna min kväll åt!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback