Måndagskväll

var ju ute o gick i ca 15 min i mörkret, o ja som är extremt mörkrädd!
så är stolt över mig själv att ja vågade vara ute så länge, SJÄLV! ;D

o när ja kom in tog ja tag i pluggandet, nu är power point:en om Jättekrabban klar o ska bara översätta min engelska uppsats ;)
Sen är ja typ klar med veckans uppgifter! Förutom Naturbruk-projektet som ska in på fredag men de ä grupparbete så de får bli när emma är med ;)

som oxå på tv ngn gång där emellan, innan ja bestämde mig för att göra klart marsipanfigurerna!
Fast dom blev så fula så ja vågar nog inte visa dom på bild..
men ja gör de ändå!

såhär fula blev dom, haha!

O nu sitter ja här med en kopp choklad/kaffe o lyssnar på musik
o ska snart lägga mig i sängen o sleeeppy <3

Vi hörs mer imån!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback