Mat Kearney - underbara man!

sötaste bror igår natt <3
Lyssnar nu på min nya älskling, Mat Kearney, KÄRLEK PÅ HONOM I MASSOR!
Underbar människa dedär <3
övriga i familjen sover.. typ.. lr inte Alex, han gick nyss runt o sköt folk med en pistol, 2 år o redan massmördare.. han lär inte få några julklappar av tomten nästa år!
känner mig helt nedsliten, som en riven morot.. ursh o håret står åt inpincip alla håll.. haha!
känner mig lite som ett skogstroll av allt fluff ;)
Imån tar ja mig iaf tillbaka till Partille igen, o umgås med världens Bästa vän hela veckan!
Vi ska ha filmkväll, göra vår gemensamma blogg o shoppa bland annat, så de ska bli en massa mysigt o kul!
Sen ska ja fota henne på fredagkväll oxå då hon rider dressyr för Amy, o så blire ev julfirande hos kusinerna igen på fredag med mamma, om hon kan vill säga ;)
På lördag, Nyårsafton, så drar ja mig mot Onsala o till Eve där hon, ja o Freja ska ha Nyårsfirande o massa skojj! Sen på söndagen där hämtar pappa mig vid centralen o ja stannar hos han ngn/ngra dagar, där fick ni höra halva mitt lov, haha!
O så kmr mobilen ligga för mestadels hemma då ja redan har börjat känna av att ja börjar gå på bättringsvägen, vilket är ett väldigt stort plus!
inte för att ja tror att ja kmr må helt 100 % bra innan skolan, men detta är ett stort steg i min förbättringsväg:het!
Nu ska ja lyssna på älskade Mat Kearney i massa minuter till innan ja sätter på sista avsnittet av Tjuvarnas jul, de som är så spännande!!
Hörs mer imån,
Love xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback