Onsdagkväll


heyhey
är äntligen hemma!
känns riktigt skönt att vara hemma nu, när jag inte känner att jag kan vara på Strömma dygnet om pga mina psykiska problem, de lät fel men jag mår dåligt psykiskt hursomhelst. 
Precis som jag gjorde på Ester, fast detta har gått överstyr..
hursomhelst. Nu lämnar vi de ämnet!

Var som sagt i stan förut i ca 1,5 timme och köpte julklappar, + var inne på panduro och letade efter smyckesdelar, tänkte sätta mig ner o göra de när jag kom hem, men då la ja mig i sängen och sov till halv 4, riktigt skönt att få sova ut!
Imån har ja sovmorgon till 10:20, ska bli riktigt skönt! Ganska skoltrött nu kan ja säga och lovet om 2 veckor sitter riktigt skönt! 2 inlämningar, en på fredag o en nästa vecka, mkt press som sätter sina spår. Men men, de får man överleva.

vad kan detta var måtro? ;)

Nu ska ja se videos som jag inte hann se förut, men laddar upp några bilder från när jag fotade den lillaprinsen i hagen medans jag väntade på bussen!
   
massa kärlek på honom! <3

Love xx 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback