Onsdagskväll


detta är såå min morgon, hela tiden!

o de ä precis va ja känner nu, bara lägga sig i sängen o sova bort sin sjuka o skit!
sitter just nu o shippar nästintill efter luft, minst sagt jätte trevligt -.-'
o de har ja gjort hela dan inprincip, febern kommer o går, tur att de bara ä ngn grad över så blir ja nog frisk snabbare ;)
För på lördag äre ju nyår o ja kan ju inte fira nyår hemma i min säng(även om de lät skönt) så ska ja ändå ta mig bort till Onsala o till Evelina!
Men de tar vi då, nu satsar ja på att febern ska försvinna o nu känner ja mig ganska feberfri, dock sjukt trött, tung i huvudet o ont i hela kroppen, speciellt fötterna..
men nu har ja mina teddytofflor på mig så de ä lite mjukare att gå på iaf ;)

Tänkte göra ett inlägg nu om vad jag faller för hos en kille, utseendet då asså ;)
Så håll utkik!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback